Behöver nytt…

Våren är på gång även om det inte känns så, mamma och jag har städat min garderob förra veckan, så nu är den nästan tom! Allt i st 92 är nu ett minne blott och 104 är den nya siffran!

Jag har kikat runt lite på kläder och på Lindex hittade jag följande:

Jeanskappa (299 kr)

Jeanskappa Blå

Klänning (129 kr)

Klänning Rosa

Pyjamas (149 kr)

Pyjamas Rosa

Topp (99 kr)

Topp Röd

Solglasögon (59,50 kr)

Solglasögon Röd

Jag brukar kika åt Olivia med och gillade denna body (79,50 kr)

Body Rosa

Jacka (249 kr)

Jacka Rosa


1 kommentar

Filed under övrigt, Mode för barn

One response to “Behöver nytt…

  1. momma

    Oj va du växer och blir stora damen,vilka fina kläder du ha hittat undras om de blir nåt av dom plaggen i din garderob

Kommentera

