Vallmofröt är inget för oss…

Olivia har fått ett lapptäcke av en bekant till oss, Ruth… så idag tänkte vi att vi ska ta ett kort på täcket och Olivia som vi ska skicka till henne som tack! Jag fick roa Olivia så att hon ska skratta och se glad ut, det gick ju jättebra!

Idag var det ganska trist väder ute, men jag ville gå ut ändå! Jag skuttade i vattenpölar, kastade snö, plockade pinnar och frågade mamma om massa trafikmärken. Olivia låg i vagnen och sov…

Jag red på en tax!😀

Jag hade en plan som jag inte berättat för mamma och Ollie, när vi kom till centrum så tänkte jag inte gå hem utan att ha fikat på konditoriet Vallmofröt först! Det blev som jag ville, men konditoriet ser ut som något från Adams tid och så smakade även deras chokladbollar, jahapp då vet jag vad Vallmofröt går för!

Nu ska mamma och jag slänga oss i mysrummet och titta på ”Pippi flyttar in” och vänta att maten ska bli klar, hemmagjord Pizza!🙂

2 kommentarer

Filed under övrigt

2 responses to “Vallmofröt är inget för oss…

  1. Veronica GW

    Finaste!! Skoj att se den gröna outfiten på en tjej, det är så fröken här kommer se ut i vår och kanske även höst (efter Isak =D)

  2. momma

    Viken sötis som ligger på lapptäcket ,och du Emmis är så fin i din gröna jacka ,taxen har litet drag av mommas hund Fanny.Chokladbollarna syns de att du inte gillar nåt vidare

Kommentera

