Skadad…och en tillbakablick!

Ibland säger jag att jag skadat mig… eller ganska ofta! Jag älskar plåster, vill ha ett nytt helst varje dag! Nu har vi hittat ett nytt lite billigare som man kan slösa på… tycker era barn också om såna fina dekorationer?

Idag landade även ett nytt paket som var till mig! Nya vårkläder från Didrikssons, Byxa & Jacka i st 100.

Det är mycket som behövs när det byter årtider och man växer såhär snabbt! Såhär såg jag (och min kompis Lovis) ut för precis ett år sedan:

Här är jag och Lovis samma tid år 2009..

… och här ganska nyfödd, Mars 2008, mitt första möte med min kusin Emil!

Ja, som ni ser har tiden gjort sitt, jag är stor tjej nu!🙂

5 kommentarer

Filed under övrigt, Bambi Bus, Mode för barn

5 responses to “Skadad…och en tillbakablick!

  1. Ninus

    …men lika gullig e du ännu Emmis❤ Vi saknar dej & din lillasyster jättemycket, men snart snart kommer ni till Finland igen!🙂 Kusin Emil bara väntar, pratar om dej nästan varje dag och längtar… Kram från oss!

  2. gronkis

    Ja nu ser man verkligen vad mycket som händer på ett år =)

    Plåster gillas inte alls här hemma. Han vrålar om man försöker sätta på ett när det verkligen behövs, det går inte att få honom till det. Tror det handlar om sprutplåstren, han är livrädd sprutor/blodprov =(

  3. momma

    Otroligt vad du växer och Emil blir stora karln han också

  4. Veronica: Aj aj, inte kul att förknippa dem med sprutor!😦, vi såg massa kort igår med då Isak var liten… småpluttar!

    Momma: jaa!🙂

  5. Jossan

    Åh dessa underbara tjejor! Hur gick tiden så fort.. Tur att vi kör en repris nu med småsyrrorna😀

Kommentera

