Bugga baby…

Vi har kollat och spanat efter en extra liten smidig vagn till Olivia, en vi kan lätt ta med i bilen, smidig, fullt liggläge samt vändbar.. Bugaboo Bee + (som syns här i headern) var den mamma hade tänkt sig! Men idag flyttade en annan vagn in! En Bugaboo cameleon med svart/grå bas och sand topset… (och en rosa suflett som ovan på kommande…) Jag rymdes i denna vagn perfekt med, det är bra då jag också brukar bli jätte trött i benen att gå… Har någon av er haft en bugga eller planerar att köpa?🙂

Såhär såg Olli ut i vagnen… ganska nöjd men sååå liten!

Men jag passar nog bättre här skulle jag säga!😉

Sen en bild på Lollipop i sin favorit stol, här är hon alltid nöjd och glad!🙂

5 kommentarer

Filed under övrigt

5 responses to “Bugga baby…

  1. Moster

    Så fin vagn ni har fått!

  2. gronkis

    Bästa vagnen som finns enligt mig, men bara för korta barn och där lär det kanske inte bli något problem😉. Isak blev för lång så vi fick sälja våran. Här flyttar det in en Bee i slutet på veckan istället, fast vi ville ha den som andra vagn att flyga med och bara ha i bilen…

  3. Johanna

    Ja det finns ingen bättre vagn än Bugga🙂 Jag tror ni kommer bli väldigt nöjda allihopa🙂

  4. momma

    Liten och nätt vagn ,undrar just om du Emmis vill sitta i den kanske den passar bättre åt Lollopop . Hon är ju som en solstråle i sin matstol.

Kommentera

